Pravica do izobraževanja v funkciji znanja: med formalizmom in konceptualizmom


Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Interdisciplinarna obzorja visokošolske didaktike: raznolike poti do vednosti in znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem. https://doi.org/10.26493/978-961-293-160-5, str.11-40 https://plus.cobiss.net/cobiss/nuk/en/bib/97182467?db=nuk&ds=true https://www.hippocampus.si/ Povzetek Pravna politika (seveda tudi praksa), glede univerz ponuja(/ta) stvarno utemeljene razloge za veliko zaskrbljenost. Tudi in predvsem, a ne samo v Sloveniji (gre za pomembno skupno...

Pozabljeno geslo

Vnesite svoj e-naslov ali uporabniško ime (ki ste ga izbrali ob registraciji) in na e-naslov vam bomo poslali navodila za obnovitev gesla.

Vnesite uporabniško ime ali e-naslov.
Že imate prijavne podatke? Prijavite se TUKAJ.
Še nimate uporabniškega računa za dostop do člankov? Registracijo uredite TUKAJ.
Meni