Pravica do izobraževanja v funkciji znanja: med formalizmom in konceptualizmom


Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Interdisciplinarna obzorja visokošolske didaktike: raznolike poti do vednosti in znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem. https://doi.org/10.26493/978-961-293-160-5, str.11-40 https://plus.cobiss.net/cobiss/nuk/en/bib/97182467?db=nuk&ds=true https://www.hippocampus.si/ Povzetek Pravna politika (seveda tudi praksa), glede univerz ponuja(/ta) stvarno utemeljene razloge za veliko zaskrbljenost. Tudi in predvsem, a ne samo v Sloveniji (gre za pomembno skupno...

Prijava

Za dostop do objav je potrebna prijava. Prijava ni mogoča brez predhodne registracije, zato se lahko prijavijo samo že registrirani uporabniki. Prijavite se s svojim uporabniškim imenom oz. e-naslovom in geslom, ki ste ga vpisali ob registraciji.

Meni